Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom!

  • soul.pagina.nl

    Welkom allemaal op het prikbord van soul.startpagina.nl. Helaas is dit niet het eerste bericht, hoewel, helaas? Dat betekent dat jullie de weg naar het prikbord al hebben kunnen vinden, dus eigenlijk is dit goed!

    Afijn, voel je vrij om hier te discussieren over (soul)muziek en je vragen te plaatsen. We hopen dat er veel soulliefhebbers komen waarmee we alles kunnen delen. Ik zal proberen de antwoorden die ik kan geven zo snel mogelijk te plaatsen, hoewel ik door mijn werkzaamheden niet elke dag kan reageren hier.

    Veel plezier op dit prikbord!

    Groeten, Nathan

  • Sophie

    He he eindelijk eens Soul.startpagina.nl met prikbord over hele goeie, eigenlijk de beste muziek die er ooit gemaakt is…….

    Favoriet? Natuurlijk James Brown met Fred Wesley de JB's. Daar kunnen ze mij nou voor wakker maken!!!!!!!!

  • soul.pagina.nl

    Kan er zeker inkomen Sophie, JB, The Godfather Of Soul en natuurlijk The JB's, erg fijne muziek! Tippie van mij: Lou Donaldson, en dan vooral zijn album “Everything I Play Is Funky” op Blue Note, erg lekkere jazz met funk-invloeden.