Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

liedje

  • shau'ri

    hallo… ik heb misschien een hele rare vraag… maar ik ben al tijden op zoek naar een liedje :( maar weer de artiest nog de titel niet :D:D .. het liedje werd ook gebruikt bij het programma waar mensen die vent ven Trump konden opvolgen als ik het goed het … het refrein is constant : money money money ::D:D .. misschien dat iemand het hier weet>??? iedereen die ik vraag zit me aan te kijken van : mens ik weet niet waar je het over hebt :D:D

    misschien hier iemand ??

    liefs

    shau'ri

  • soul.pagina.nl

    Hallo Shau'ri,

    Het origineel van het nummer is van The O'Jays en heet “For The Love Of Money”. Er is later ook nog een versie geweest van Troop/LeVert, die er een duoversie van hebben gemaakt met Stevie Wonder's “Living For The City”. Dat was “For The Love Of Money/Living For The City” van de soundtrack van New Jack City, ook een aanrader!

    Groeten, Nathan

  • shau'ri

    heyyyyyyyyyyyy Bedankt he :D ik heb het gedownload en het is idd het liedje wat ik zocht … :D:D

    nogmaals bedankt

    Shau'ri

  • soul.pagina.nl

    Hmmm :( Downloaden? Hebben we het over betaalde, officiële downloads of ben je aan het filesharen?

    www.pro-music.nl