Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Falling Stones

  • Paula Lobbe

    Hi

    Ik heb onlangs al mijn lp's weggegeven omdat ik toch geen platenspeler meer heb.

    Daar zat een lp bij van de surinaamse groep Falling Stones.

    Nu ben ik wanhopig op zoek naar een cd van deze groep omdat ik de muziek nog steeds fantastisch vind. De webside van de groep is nog wel te bezoeken maar het telefoonnummer en het emailadres werken niet meer.

    Heeft iemand nog muziek van deze band, en ben je dan bereid dit voor mij op een cd te zetten ???? Ik ben natuurlijk bereid hiervoor te betalen.

    Alvast heeeeeel erg bedankt.

    Groet van Paula uit Amsterdam

  • soul.pagina.nl

    Hoi Paula,

    Als deze groep een Nederlands platencontract heeft gehad (dus wanneer dit niet als internationale uitgave is uitgebracht), zou je via Fonos (www.fonos.nl) de cd kunnen bestellen.

    Ik hoop dat dit je wat verder helpt, ik vermoed namelijk dat deze LP nooit op cd is verschenen. Alles bij elkaar is nog geen 50% van wat ooit op LP uitgekomen is, ook op cd verkrijgbaar geweest.

    Groeten, Nathan

  • bert milzink

    hoi paula,

    zover ik weet is er een lp van deze jongens op cd verschenen, en die heb ik .

    kan een copietje voor je maken.

    gr bert

  • wouter

    heb jij een broer george?

  • bert milzink

    geen broer, wel een oom,(broer van mijn vader,ho zo?

    en waar ken jij hem van.

    gr bert

  • wouter

    Hi volgens mij had de Paula die ik zoek alleen 1 broer, george. Woonde in osdorp

    en ik kende ze van het stappen

  • wouter

    Hi, heb jij een broer George?

    Zo ja, dan denk ik dat we oude bekenden zijn.

    Groet

    Wouter

  • bert milzink

    Paula, misschien een leuke tip.

    De Falling Stones treden weer op.zie de pleasure voor meer info.

    ze treden op in de originele samenstelling

    Gr Bert

  • ronald

    ik kan die falling stones niet terugvinden op internet. Misschien mijn computer, maar ik ben erg benieuwd naar hun muziek !!!

    Staat het ergens op youtube? of limewire of zo?

  • Ramon

    Hi Wouter,

    Wie ben jij?

    George is mijn vader

    gr Ramon