Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe otis redding ?

  • Peter Mosselveld

    Hallo muziekliefhebbers,

    Vraagje. Ik ben op zoek naar een artiest, maar ik weet zijn naam niet.

    Ik hoorde hem tijdens mijn nachtdienst van 18 november op 3fm in het programma van Gerard Ekdom om +/- 4,30 uur. Deze artiest werd aangekondigd

    als zijnde de nieuwe Otis Redding. Geweldig nummer, alleen jammer dat ik zijn naam niet kon verstaan.

    2 dagen later hoorde ik hem weer op 3fm, de uitzending werd toen van een andere lokatie gegeven door een storing in de studio. Ditmaal werd er direct een

    andere artiest (ik dacht Soft Cell met Tainted love) na dit nummer gedraaid, waarbij alleen laatste werd afgekondigd.

    Wie weet over welke zanger ik het heb.

    Groeten Peter uit Heemskerk

  • bert milzink

    zou het niet John legend zijn met ordinary people.

    anders een mail sturen naar 3 fm

    gr bert

  • Renze

    Het zou natuurlijk ook Anthony Hamilton kunnen zijn……bert milzink schreef:

    >

    > zou het niet John legend zijn met ordinary people.

    > anders een mail sturen naar 3 fm

    > gr bert

  • Peter Mosselveld

    Renze en Bert,

    Bedankt voor jullie reaktie, John Legend is het niet (wel een van de betere nieuwe

    soulsingers, geweldig album/ concert in paradiso). Anthony Hamilton weet ik niet zeker, ik ken een aantal nummers van hem (Charlene, Coming from where I'm from), komt geloof ik ook nieuw album van uit.

    Ik stuur wel een mail naar 3fm, ik wil weten wie het is.

    Zodra ik meer weet, geef ik jullie een bericht.

    Groeten Peter

  • Peter Mosselveld

    Ik ben er achter, het is Jamie Lydell met het nummer multiply.

    Check this one, geweldig nummer !!!!

    Peter

  • renze

    Yo Peter,

    Ik het het nummer even beluisterd,en je hebt gelijk….bedakt voor de tip.

    Gr,Renze

  • soul.pagina.nl

    En weet je wat nou zo apart is aan Jamie Lidell? Hij zit op een house label en heeft hiervoor dus house tracks gemaakt…

    Een andere ‘nieuwe Otis Redding’ is trouwens Ricky Fanté, check het album “Rewind”, echt de moeite waard!!!

  • Margo Mosselveld

    Hallo Peter,

    Je bent er ondertussen achter wie de artiest is, maar daar schrijf ik je ook niet voor.

    Wat ik mij afvraag is of jij mijn neefje Peter bent.

    Beetje raar misschien, maar ik ben bijna iedereen uit het oog verloren en dat vind ik best jammer.

    Misschien kan je me iets katen horen?

    Groetjes Margo