Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

concerten/shows

  • Martin

    Wie weet er een site of heeft info,waar en wanneer er concerten,optredens,shows etc…zijn in nederland.

    De concert.startpagina.nl bezoek ik zo af en toe wel, maar ik heb het idee dat deze muziekstijl daar toch wat onderbelicht is!

    Ben vooral fan van de oude soul uit de sixties en funk uit de seventies.

  • soul.pagina.nl

    Is er niet iets als een concertagenda.nl of zo?

    Houd ook de site van The Alternative in de gaten: www.thealternative.nl, zij doen o.a. boekingen voor Leelah James.

  • Ron van Someren

    Hey Martin,

    Wij (Reunieclub Saint-Tropez) organiseren elke eerste zaterdag van november een grootse “Soulparty” al weer ruim 10 jaar.

    Deze non-stop soul music ‘soulparty’ wordt tegenwoordig verzorgd door 2 live ‘soul/funk’ bands gecombineerd met 2 dj's.

    Waarvan in ieder geval 1 band met de authentieke soulmuziek uit de jaren 60/70

    Dit jaar op 4 november in Berkel-Enschot (bij Tilburg) Hotel De Druiventros, Bosscheweg 11.

    See you when you get there!

    Ron van Someren.Martin schreef:

    >

    > Wie weet er een site of heeft info,waar en wanneer er

    > concerten,optredens,shows etc…zijn in nederland.

    > De concert.startpagina.nl bezoek ik zo af en toe wel, maar ik heb

    > het idee dat deze muziekstijl daar toch wat onderbelicht is!

    > Ben vooral fan van de oude soul uit de sixties en funk uit de

    > seventies.

  • soul.pagina.nl

    Ik zal ook nog eens zoeken op concertagenda's en als ik daar nog links van vind, deze plaatsen op soul.startpagina.nl

  • nel

    kyk eens op motown on tour.nl

    ben gisteren naar hun show geweest waanzinnig goed beginnen nu met hun tour door het land sucses