Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Soulparty 2008

  • Ron van Someren

    Reunieclub Saint-Tropez/Tilburg organiseert ook dit jaar weer een geweldige “Back to the Seventies en Eighties-Soulparty” op zaterdag 1 november 2008. Met ‘live’ Boaz Black & The Soul Patrol en Checkpoint Charlie hebben we weer het nodige kwaliteit in huis gehaald om het ‘dak’ eraf te spelen. Daarbij zorgen onze 2 DJ's voor de overige non-stop soul music op deze avond.

    Het staat allemaal te gebeuren bij Best Western Hotel De Druiventros, Bosscheweg 11, Berkel-Enschot (Bij Tilburg) Aanvang: 20.30 uur, Zaal open: 20.00 uur. Kaarten en inlichtingen: 013-4556015 of 06-21543551. Toegang vanaf 16 jaar. Don't Miss It!!

  • Marlous

    Beste Ron,

    Ik ben een van de drie zangeressen van de Rotterdamse Soulband The Soulchain en ben inmiddels twee keer op de Soulparty van Reunieclub St Tropez geweest.

    Ik ben recent in Tilburg komen wonen zou dolgraag een keer op het podium staan met onze band tijdens een van de volgende soulparties.

    Ik ben naarstig op zoek naar de contactgegevens van de renuieclub, en uit je berichten krijg ik de indruk dat je in de organisatie zit.

    Wij richten ons op de “oude soul”, en spelen covers van talloze grootheden, zoals Otis, Wilson Pickett, James Brown, Bob & Earl. Maar ook wat nieuwer werk en wat blues, klein beetje disco.

    Over de band: we bestaan hebben in de basis onze gitarist Peter, drummer Paul, en bassist Frank, die gedurende 10 jaar de succesvolle bluesformatie The Fusebusters vormden. http://www.bluesforum.be/forum/viewtopic.php?f=13&t=1365

    De basis is sinds enkele maanden aangevuld met een ervaren toetsenist, Joop. We bekleden het podium daarnaast met 3 zangeressen (Cristina, Bellita en ikzelf) en een blazersectie (trompet Mischa en trombone Leo), ondersteund door Barend Petersen (saxofoon). Barend was winnaar van het Laren jazzconcours in 1974 en speelde gedurende zijn carriere met o.a. Percy Sledge en The Trammps, en in bands als The Swingin'Soul Machine, The Frog en Nancy Works on Payday.

    Samen vormen we een gemotiveerde en ambitieuze groep muzikanten met maar 1 wens: zoveel mogelijk spelen!

    Graag zou ik je een keer een demo toesturen, is dit mogelijk?

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Marlous Homan

  • Ron van Someren

    Hoi Marlous,

    Neem s.v.p. contact met mij op via nina-lisa@home.nl

    Groetjes,

    Ron.